Nog .... dagen tot onze vakantie!!!

Uitleg als je een reactie wilt geven op mijn blog


Ik krijg zo vaak van niet bloggers de vraag hoe ze nou toch een reactie kunnen achterlaten op mijn blog.
Ga ik nu uitleggen.
Onderaan de berichten die ik schrijf staat de datum van het bericht en daarachter staan de reacties.
Klik op het woord reacties.

Er verschijnt dan een schermpje waar bovenaan staat: "laat een reactie achter"

Onder dat zinnetje staat een leeg gedeelte waar je je reactie kan typen.
Zover kan iedereen het nog aardig volgen.
Daar weer onder staat:

Kies een identiteit:
-Google/Blogger
-Open ID
-Naam/URL
-Anoniem
Heel gemakkelijk, je geeft aan "anoniem" en drukt dan op het oranje gedeelte; "reactie publiceren"
Dat was alles. MAAR, natuurlijk wil ik wel graag weten wie het berichtje geschreven heeft,
dus eindig je getypte berichtje gewoon met je naam.

donderdag 16 juli 2009

Rechtbank [Vervolg]

Vandaag was de zitting.
Tot ieders verbazing was de dader niet aanwezig, maar wel zijn advocaat die niet wist waar zijn cliënt was.
Ook werd de zitting geleid door een politierechter, terwijl de dader al meederjarig was op het moment dat hij de mishandeling pleegde.
Hieronder het krantenbericht uit het Algemeen Dagblad


Bron:Algemeen Dagblad

0 reacties:

Een reactie posten

BLOSSEM Designed by Ipietoon © 2008

Back to TOP