Nog .... dagen tot onze vakantie!!!

Uitleg als je een reactie wilt geven op mijn blog


Ik krijg zo vaak van niet bloggers de vraag hoe ze nou toch een reactie kunnen achterlaten op mijn blog.
Ga ik nu uitleggen.
Onderaan de berichten die ik schrijf staat de datum van het bericht en daarachter staan de reacties.
Klik op het woord reacties.

Er verschijnt dan een schermpje waar bovenaan staat: "laat een reactie achter"

Onder dat zinnetje staat een leeg gedeelte waar je je reactie kan typen.
Zover kan iedereen het nog aardig volgen.
Daar weer onder staat:

Kies een identiteit:
-Google/Blogger
-Open ID
-Naam/URL
-Anoniem
Heel gemakkelijk, je geeft aan "anoniem" en drukt dan op het oranje gedeelte; "reactie publiceren"
Dat was alles. MAAR, natuurlijk wil ik wel graag weten wie het berichtje geschreven heeft,
dus eindig je getypte berichtje gewoon met je naam.

donderdag 12 maart 2009

Mijn lieve man Edje



Dit is Ed, mijn lieve man, al 18½ jaar mijn allerbeste vriend.
Ed is iemand die heel positief is ingesteld,
ondanks zijn tegenslagen in zijn leven.
In de zomer van 1996 heeft hij een bedrijfsongeval gehad,
en heeft een longvergiftiging opgelopen,
wij waren toen net 3 maanden getrouwd...
Hij is in hart en nieren een vrachtwagenchauffeur
en deed dit werk graag.
Totdat hij een paar jaar geleden zo ziek werd,
dat hij niet meer kon werken en volledig werd afgekeurd.
In zijn koppie wil hij alles doen maar zijn lijf laat hem in de steek.



Ter ondersteuning gebruikt hij het maximale aan medicatie,
en gebruikt hij zuurstof als het nodig is,
ook heeft hij een rolstoel en een scootmobiel
omdat lang lopen niet meer gaat.
Zijn situatie is uitzichtloos, geen herstel mogelijk.
Omdat je aan de buitenkant niet ziet dat Ed ziek is
stuiten we vaak op onbegrip van de buitenwereld
en heeft het in het verleden ons menigmaal wat vriendschappen gekost.
Dat heeft ons veel verdriet gedaan.
We hebben niet superveel ECHTE vrienden,
maar wat we hebben is ECHT echt en dat koesteren we.
Daarnaast heeft hij ook ziekte van Crohn.
Toch zitten we niet bij de pakken neer en genieten
samen met ons gezin van elke dag.
Hebben samen veel lol, gewoon ineens de slappe lach hebben om de gekste dingen.
Hebben maar een half woord nodig we kunnen lezen en schrijven met elkaar.
Humor en positiviteit is onze kracht.
We doen alles wat we vroeger deden, alleen op een andere manier.



Verder is hij dol op internetten en maakt hij websites voor bedrijven en particulieren.
Is druk in het verenigingsleven bij een politieke partij hier in de stad,
bij de stichting de MAMI en is hij vrijwilliger bij Speeltuin.
Trekt er graag samen op uit met mij en de honden naar het bos of het strand,
of gewoon lekker genieten op een terrasje in de zon.

0 reacties:

Een reactie posten

BLOSSEM Designed by Ipietoon © 2008

Back to TOP